perjantai 10. helmikuuta 2012

Malaysia calling


Viimevuoden puolella hain Lions Clubin kautta kesävaihtoon, ja nyt monien mutkien kautta eilen sain tietää että oon lähössä heinäkuuksi Malesiaan! En tiedä vielä koko reissusta kauheasti, tiän vaan että leiriä Malesiassa ei tänä vuonna oo ollenkaan joten oon sen koko ajan siis vaan host-perheessä/perheissä ja että en malta odottaa sitä hetkeä kun saan kuulla lisää siitä tulevasta perheestä! 

Tekstistäkin varmaan näkyy, että oon ihan fiiliksissä koko jutusta. Oon venannut tätä siitä asti ko olin 14 ja kuulin Lionsien kesävaihdosta. Olin sillon vaan liian nuori edes hakemaan mihinkään niin tietysti heti kun täytin 17 ni olin jo hakemassa :--D Matkustaminen ja erilaisten paikkojen näkeminen ja ihmisten tapaaminen on yks ihanimmista asioista mitä tiedän, ja ihan kohta alan laskemaan minuutteja heinäkuuhun. Ensin pitäis vaan selvitä ekasta vuodesta kauppiksessa ja kesäkuun töistä...

(kuvat: weheartit.com eli ei todellakaan kuulu mulle)

1 kommentti: