sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

sorry I'm a bad boy


Mulla menee kauheesti rahaa levyihin tänä keväänä, en ees ymmärrä miten näin on päässy käymään. Jos mua yhtään tuntee, tietää, että mun on pakko saada levyt ihan fyysisesti itelleni. Ei riitä, että ostan ne jostain iTunesista tai cdon.comista koneelleni, vaan haluan sen levyn oikeasti käsiini ja laatikkoihini. Atm odottelen saapuvaksi BIG BANGin uusinta miniä ALIVE ja pitäis tilata SHINeen Sherlock ja kohta ilmestyy jo edellä mainitun BIG BANGin ALIVEn japaniversio. Rahanmenoa, rahanmenoa. ALIVEn japaniversiostaki (pari uutta biisiä, miks siihenki pitää pistää rahaa?) on ihan pakko saada C-versio eli halvin niistä versioista missä on DVD:kin mukana - pelkkä CD ei vissiin riitä. Siihen menee sitten 40€, Sherlockiin 20€ ja ALIVEen meni jo aijemmin 20€. Ajattelin myös tilata ALIVE-tourin hupparin (50€) ja kaikkee muuta turhaa KPOP-krääsää.
Laskelmien pointti oli lähinnä "Jääköhän mulle Malesiaan yhtää rahaa?"
Jos en tienaa tarpeeks kesätöistä niin ei todellakaan jää. Siinä tapauksessa tuliaisia on sitte ihan turha odottaa!!!11

Oon edelleen ollut huono ottamaan kuvia, naama on ollut laittamatta joten ei oo kauheesti huvittanut poseerata. Ehkä uusi viikko ja uudet kujeet tois vähän kuvia tänne!

Loooistavaa sunnuntai-illan jatkoa teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti